Hırvatistan Gezisi’nde 4.Geceye Doğru – Sibenik – Trogir

| Temmuz 14, 2006 | Yorum yapılmamış

Pirovac‘da Kampı topluyoruz. Akşamdan güneş batarken deniz’e girmenin keyfi ve tadı damağımızda kalıyor.
Kamp’ta sabah almanyadan gelmiş kamp yapan bir hemşire’nin dev siyah alman kurdu ile küçük siyah şeytanımsı kamp kedilerinin arasında savaşta kendimi siper ediyor ve köpeği kedinin elinden kurtarıyorum. 🙂

Yola koyuluyoruz. Önümüzde Vodice ve Sibenik şehirleri… Klasik eski liman ve marinalara sahip şehirler. yollarda bolca alman ve çek plakalı karavanlar görüyoruz. Kornalarını bizlere çalmayı ihmal etmiyorlar. Yolda Trogir öncesinde Gerhard ile karşılaşıyoruz. Rjeka’dan beri pedallıyor. Bilgisayar uzmanı ve recumbent denen özel bir bisikleti ile bir arkadaşı ile yollarda … foto çektiriyoruz ama Sibenik limanında gene karşılaşıyoruz. Bu sefer bira ve sohbet koyulaşıyor. emaillerimizi alıp yola devam ediyoruz.

Trogir şehrine yaklaşırken neyle karşılaşacağımızı tüm yolculuk boyunca olduğu gibi bilmiyoruz. Muhteşem manzaralar yüksek köprüler, adriyatik’teki yat turizmi yoğunluğunu Güney Dalmaçya‘ya yaklaştıkça arttırıyor.

Marina şehri de gerçekten muhteşem. Trogir ve Marina’ya Yat kiralayıp gitmek gerçekten çok keyifli olabilir.

Trogir Marinasında sahilde Jumbo pizzayı iki kişi yemenizi ve şehrin kale içinde dondurma ve crosanlı kahvaltı yapmanızı öneririm. Adriyatik pizza harika. Üstüne taze yoğurt da ekletmeyi unutmayın…

4. Gün Rota