İtalya – Siena

Ortaçağın tüccar,tekstil şehiri olan Siena gotik mimarisiyle karşımıza çıkıyor. Burada aynı zamanda güzel sanatların kolun olan resim okulu var. Siena sanatından biraz bahsetmek gerekirse, kısa bir zaman Floransa kadar önemliydi.Fakat rönesanas ta büyük rol oynamadı(sanat açısından). Okumaya devam et İtalya – Siena

Paylaş

Italya Orvieto – Italy Orvieto

Orvieto’yu da sizlere Sedef’in yazımı ile anlatıyoruz… Italya’nın Umbira bölgesinde, Roma’dan trenle 1.5 saat uzaklıkta, tren istasyonundan şehir merkezine finüküler ile çıkılan bu şirin kasabaya bir Toscana gününün sonunda 3 saat ayırıyoruz. Orvieto’ya vardığımızda tekrar ortaçağa geri gidiyoruz. Bereketli topraklar buranın ünlü beyaz şarabının elde edilmesini sağlıyor. Her yıl milyonlarca turist Orvieto’yu ziyaret ediyor. Biz akşam üzeri şehire vardık ve her zamanki gibi arabamızı şehrin dışına bırakıp yürümeye başladık. Okumaya devam et Italya Orvieto – Italy Orvieto

İtalya Citta della Pieve

Evet İtalya gezimizin yazılarına başlıyorum. 10 günlük seyahat boyunca aslında gezimizin rotasını tam anlamıyla çizdiğimde ilk gezdiğim şehir Citta della Pieve değil. Öncelikle gezimiz Alitalia’nın yaz aylarındaki olağanüstü promosyonu sayesinde Roma’ya bir cumartesi günü sabah erkenden inerek başladı. Roma’nın sıcağı ve 2 euro için kavga eden taksici ile 4 kişi boğuşup otelimize vardık ve dinlenip kendimizi öğlen sokaklara attık. Pazar öğlene kadar Roma’da gezdik. Bunların detaylarını ilerideki yazılarımda anlatacağım. Daha sonra kiraladığımız küçük kırmızı Fiat 500’ümüzü alarak ana konaklama alanımız olan Fabro Scalo Okumaya devam et İtalya Citta della Pieve

Paylaş

İtalya Gezisi Yazıları…Yakında – Italy Trip Articles… Coming Soon!

11 gün boyunca gezdiğim İtalya’nın Toscana ve Umbria bölgelerinin tüm detayları bu haftadan itibaren 15 ayrı yazı dizisi eşliğinde yayına geçiyor. Siteme ana sayfanın sağ altında bulunan e-posta üyelik bölümünden üye olduğunuz taktirde tüm bu yazılar her akşam saat 18:00 de e-posta olarak sizlere ulaşacaktır. Okumaya devam et İtalya Gezisi Yazıları…Yakında – Italy Trip Articles… Coming Soon!