İtalya Citta della Pieve

Evet İtalya gezimizin yazılarına başlıyorum. 10 günlük seyahat boyunca aslında gezimizin rotasını tam anlamıyla çizdiğimde ilk gezdiğim şehir Citta della Pieve değil. Öncelikle gezimiz Alitalia’nın yaz aylarındaki olağanüstü promosyonu sayesinde Roma’ya bir cumartesi günü sabah erkenden inerek başladı. Roma’nın sıcağı ve 2 euro için kavga eden taksici ile 4 kişi boğuşup otelimize vardık ve dinlenip kendimizi öğlen sokaklara attık. Pazar öğlene kadar Roma’da gezdik. Bunların detaylarını ilerideki yazılarımda anlatacağım. Daha sonra kiraladığımız küçük kırmızı Fiat 500’ümüzü alarak ana konaklama alanımız olan Fabro Scalo Okumaya devam et İtalya Citta della Pieve

Paylaş

İtalya Gezisi Yazıları…Yakında – Italy Trip Articles… Coming Soon!

11 gün boyunca gezdiğim İtalya’nın Toscana ve Umbria bölgelerinin tüm detayları bu haftadan itibaren 15 ayrı yazı dizisi eşliğinde yayına geçiyor. Siteme ana sayfanın sağ altında bulunan e-posta üyelik bölümünden üye olduğunuz taktirde tüm bu yazılar her akşam saat 18:00 de e-posta olarak sizlere ulaşacaktır. Okumaya devam et İtalya Gezisi Yazıları…Yakında – Italy Trip Articles… Coming Soon!

Atlanta

Atlanta’ya 6 günlük bir iş ziyareti gerçekleştirdim. Bu iş ziyareti sırasında şehri çok gezme fırsatı bulamadım. Ancak elimden geldiğince gezebileceğim noktalarına gittim. Sabah erkenden kalkıp 2 defa uzun mesafeli koştum. Elimde harita bilmediğim mahallelere daldım , çıktım gayet eğlenceli idi… Öncelikle 3 günlük çeşme gezisi sonrası 6 saat içinde Atlanta’ya gitmek zorunda kaldım. Dolayısı ile aktarma yaptığım Amsterdama ilk uçuşum uçağında müsait olmasından dolayı kesintisiz uyumak ile geçti. Okumaya devam et Atlanta

Champ Elysees – Paris

Parisin en büyük ve en görkemli caddesi.Ünlü markaların dükkanları, Türkiye turizm ofisi, Laduree Cafe ve Bar, Cartier, Nike, Peugeot, Mercedes gibi firmaların en büyük mağazalarının bulunduğu caddede geziyoruz. Ara sokaklarında güzel butik oteller ve restoranlar bulunmakta. Gezinin son günlerine doğru bu yerleri de gezme fırsatı bulduk. Onu da ayrı bir yazımda anlatacağım. Fransaya gittiğiniz zaman geniş kaldırımlarında rahatlıkla Okumaya devam et Champ Elysees – Paris

Cunda Gezisi Bölüm 1

Cunda gezisi geçen cumartesi sabah erken ama maalesef üzücü bir şekilde başladı. Kız kardeşimden aldığım arabası ile başladığımzı yolculuğa buzda maalesef dikkatsiz bir sürücünün kurbanı olarak Bursa-Balıkesir yolu başlangıcında arabamıza çarpılar. Kısa bir şok ve zaman kaybı sonucu yola devam etme kararı aldık. Okumaya devam et Cunda Gezisi Bölüm 1