Etiketler: İngiltere

Doğu Londra Gastronomi Turu

| Eylül 6, 2015 | Yorum yapılmamış

Londra’da yaşadığımız yaklaşık dört sene boyunca sanırım iki yüzün üzerinde restorana, puba ve bara gittik. Sadece çevremizde çok sık bilinen turistik lokasyonlarda dönüp durmadık. Londra’yı çok detaylı gezdik ve sanırım keyfini bu kısa sürede en üst düzeyde çıkardık. Hiç bitmeyen enerjisi, sürekli açılan mekanları ile yemek sever bizleri çok memnun eden bir şehir olmuştur. Doğu Londra […]

Beagle

| Eylül 4, 2013 | Yorum yapılmamış

Beagle’ı her hafta Salı günleri dağıtılan Time Out dergisinde gördük. Uzak lokasyonu ve önerilen mönüsü ile cazip geldi ve geçen hafta denedik. Oldukça büyük bir restoran, Bar ve Cafe kombinasyonundan oluşan Beagle Londra’nın doğusunda Hoxton Overground Tren istasyonunun köprüsünün altında. Heryerde gördüğünüz o isli ve kirli görünümlü tuğla duvarların içerisinde bir depo iken restorana dönüşmüş. […]

Snowdon

| Ağustos 14, 2013 | 3 Yorum

Snowdon İngiltere’nin en yüksek dağı. Galler bölgesinde bulunmakta. İskoçya’da bulunan Scafell ve Ben Nevis ise diğer büyük dağlar. Aslında dağ dediğimiz zaman bizim Ağrı, Erciyes, Kaçkar ve Nemrut’a hatta Uludağ’a bile biraz ayıp etmiş oluruz. Çünkü Snowdon sadece 1.085, Ben Nevis ise 1.300m yüksekliğinde. Gel gör ki, dünyanın en iyi dağcıları ve keşifçileri her zaman […]

Gelupo

| Kasım 22, 2011 | 3 Yorum

Gelupo Time Out Londra’ya göre Londra’da yapılacak en iyi 100 listesinde açık ara 1. geldi. Bu şöhreti denemek için bizde Soho`da 7 Archer sokağındaki küçük dükkana bir ziyaret gerçekleştirdik. Bu dükkan meşhur Bocca Di Lupo restoranının tam karşısında. Zaten bu restorandaki yediğiniz çoğu şarküteri ve makarna çeşidini Gelupo’nun içerisinden satın almanız mümkün. Fiyatlar çok komik ve […]

Barrafina Tapas Bar

| Kasım 20, 2011 | Yorum yapılmamış

Hafta içi 10-12 saat çalıştıktan sonra genelde evden dışarı çok çıkma şansım olmuyor. Yemek keyfimizi genelde haftasonu bir ya da maksimum iki tane farklı restoran deneyerek geçirmeye çalışıyoruz. Seçtiğimiz restoranlar genelde önerilen, leziz, farklı ve fiyat kalite oranı uygun ve orta düzeyde olanlar. Barrafina ise kesinlikle onlardan biri. Ispanyolların yemek kültürü yani Tapas bize biraz daha […]

Letchworth Garden City

| Kasım 16, 2011 | 3 Yorum

Letchworth Garden City, işim gereği toplantılara gittiğim, büyük bir retail firmasının IT bölümünün olduğu bir küçük kasaba. Bu kasaba 1900’lerde ilk Garden City yani bahçeli şehir oluşumuna ev sahibi olmuş. Daha sonra İngiltere’de sürekli buna benzer Garden City yani bahçeli şehirler konumlanmış. Şehir özellikle yaşlıların ağırlıkla yaşadığı küçük ama sempatik bir kasaba. Bir nevi kendinizi […]

Bar Boulud

| Kasım 14, 2011 | Yorum yapılmamış

Bar Boulud Londra’nın merkezinde Knightsbridge’deki Mandarin Otelinin altında bulunan bir bar ve restoran. Lyon’lu şefi Daniel Boulud‘un elinden çıkan nefis yemekler ve harika servis kalitesi ile gerçekten Londra‘ya gelenlerin kaçırmaması gereken bir keyif. Özellikle internette nerede en iyi hamburger yenir sorusunda ilk 5 içerisinde sürekli görüp bir türlü gidemediğimiz buraya Cumartesi günü reservasyonsuz 18:00 sularında […]

Cotswald Araba Müzesi

| Temmuz 14, 2011 | 1 Yorum

Haftasonu Cotswald bölgesini gezdikçe bu bölge ile ilgili detaylı bir yazı hazırlıyoruz. Ancak bölgede gittiğimiz küçük kasabaların birinde karşımıza çıkan muhteşem bir klasik otomobil müzesini gezme fırsatı bulduk. Giriş ücreti kişi başı 3 pound. Girişte muhtem bir alışveriş imkanı olan dükkan var. Her çeşit küçük araba, kitap ve kartpostalı buradan alabilirsiniz. Giriş önünde bulunan çimenlere […]