İtalya Citta della Pieve

Evet İtalya gezimizin yazılarına başlıyorum. 10 günlük seyahat boyunca aslında gezimizin rotasını tam anlamıyla çizdiğimde ilk gezdiğim şehir Citta della Pieve değil. Öncelikle gezimiz Alitalia’nın yaz aylarındaki olağanüstü promosyonu sayesinde Roma’ya bir cumartesi günü sabah erkenden inerek başladı. Roma’nın sıcağı ve 2 euro için kavga eden taksici ile 4 kişi boğuşup otelimize vardık ve dinlenip kendimizi öğlen sokaklara attık. Pazar öğlene kadar Roma’da gezdik. Bunların detaylarını ilerideki yazılarımda anlatacağım. Daha sonra kiraladığımız küçük kırmızı Fiat 500’ümüzü alarak ana konaklama alanımız olan Fabro Scalo Okumaya devam et İtalya Citta della Pieve

Anadolu Dağ Maratonu Hikayesi-1

Herhalde uzun bol fotolu olacak bu hikaye… 🙂  Dünyanın en iyi ilk 10 Dağ Maratonu organizasyonlarından biri olan “ADAM”: Anadolu Dağ Aşma Maratonuna bugüne kadar 10 yılda orta parkurda ortalama 20 takım’dan 200 takım yani 400 kişi katıldı… Bunların % 40’ı yarışı bitiremedi. Yani kabaca bir hesap ile kendi kategorimizde 10 yıldır bu yarışmayı bitirebilen 200 civarında yarışmacıdan biri olduğum için seviniyorum. Okumaya devam et Anadolu Dağ Maratonu Hikayesi-1

ADAM-İlk Ultra Maraton’a Hazırlık

Anadolu Dağ aşma Maratonu Kuş uçuşu 50KM civarı… Bu 1800-2500 metre rakım arasında yapılacak koşu sırasında yükselti ve alçalmalar ile toplamda 70km’yi varan bir yürüyüş yapacağımızı düşünüyorum. Bu haftasonu Bolu-Köroğlu’nda gerçekleşen ADAM için hazırlıklara başladık. Unifo’dan hazır hızlı askeri yemek siparişimizi verdik. Tchibo’dan gittik yürüyüş batonu aldık; 35TL 🙂 Aşağıda sizlere resim resim malzemelerimizi ve hazırlık aşamalarımızı yazıyorum. 2 gün boyunca tüm yemek, ihtiyaç, kıyafet, çadır, uyku tulumu ve mat gibi kamp eşyalarımızı sırtımızda taşıyacağız. Bu nereden baksanız kişi başı 10-15KG arası yük demek. Okumaya devam et ADAM-İlk Ultra Maraton’a Hazırlık

Salomon Triton Adalar Macera Yarış Raporu

Bir macera yarışı daha geride kaldı. Hikayesi ise burada… Dün sabah saat 7’de kalktım. Hazırlıklarımı geceden tamamlamıştım. Özellikle çantam hafif olsun diye yaptığım çalışmalar kısmen sonuç verdi. Ancak bu yarıştada gündüz olmasına rağmen kafa feneri, 3 jel, 3 enerji barı artarak geri geldi. Ekstradan aldığım kıyafetleri ise çok ıslandığımdan dolayı yanıma aldığım için kendime teşekkür ediyorum… Okumaya devam et Salomon Triton Adalar Macera Yarış Raporu

Anadolu Dağ Aşma Maratonu’na Gidiyoruz.

Evet çok uzun süredir istediğim bir yarışma idi. Tam 3.5 hafta kaldı ve heyecan dorukta. ekip arkadaşım Ahmet Şahinöz ile bir aksilik olmadığı taktirde orta parkur’da 50km’lik bir dağ aşma maratonuna katılacağız.

Bu yıl 10.’su düzenlenen bu harika organizasyonun detayları aşağıda; Okumaya devam et Anadolu Dağ Aşma Maratonu’na Gidiyoruz.

Triton Adalar Macera Yarışı

Triton Adalar Macera Yarışı Salomon Sponsorluğunda 14 Haziran’da… Adalar Belediyesi ve macera yarışlarının vazgeçilmez markası Salomon’un desteğiyle yapılacak macera yarışı Uzun ve Kısa parkur kategorilerinde gerçekleşecektir.

Kayıt tarihleri: 1 Haziran- 10 Haziran 2009 Okumaya devam et Triton Adalar Macera Yarışı

KKTC Gazi Mağusa Bisiklet Turu-2

Sabah erken kalktım… Bisikletimi toparladım. Ve doğruca Gazi Mağusayı gezmeye başladım. Okulun önündeki bölge içinde sazlıkları arasındaki okaliptus ağaçlarının kesilmesi ile mini bir göl oluşmuş. Tam Old Town Hotel’in arka kısmında. Buradan tekrar Betsa market’in yanından Birleşmiş Milletler Kampı (UN) yanından mağusa ya şehir , kale içine doğru yol alıyorum. UN kampı yanında bisiklet yolu var, adsız asker sokaktaki evimin üstüne kat çıkmış Erzat hoca… Aslı’nın evi aynen duruyor. 17 yaşımdaki halim gö Okumaya devam et KKTC Gazi Mağusa Bisiklet Turu-2