Ve Nihayet Delmece Yaylası – And Finally Delmece Plateau

Evet Nihayet diyorum çünkü Gerek Alper Kılavuz , gerekse Aydan Çelik abi beni kesecekler biliyorum ama 1 yıl önce yaptığımız geziyi şimdi yazıyorum. 🙂 Evet biraz geç oldu ama temiz olsun diye bol resim ekliyorum.

Yes! Finally! Because I’m writing now about the trip which we have made a year ago and both Alper Kılavuz and Aydan Çelik would kill me because of the delay. Yes, it is a little bit late but I add many photographs so that they catch up. Okumaya devam et Ve Nihayet Delmece Yaylası – And Finally Delmece Plateau

Paylaş

Erim Gürcistanı Pedalladı…

Erim ile tanışmamız çok enteresan… Bana sitemden mail atarak ulaştı. sonra telefonla bisiklet üzerine sohbetler ettik. Daha sonra kız arkadaşını daha önce başka bir arkadaşımız tarafından tanıdığımızı öğrendim.  dünya küçük… Gürcistan planını yaptığında heyecanına ortak oldum heme Okumaya devam et Erim Gürcistanı Pedalladı…

Kapıdağ Bisiklet Gezisi – 1. Gün

Evet… Likya Yolu tayfası bu seferde hafta içi gecelere kadar çalıştıkları işlerinden, okullarından fırsat bulup 2 günlük bir tatil yapma fırsatı bulduk… 22 yıllık arkadaşım Bülent ve kuzeni Uğur ile cumartesi sabahı Yenikapı Bandırma feribotu ile bandırmaya geçtik… Rotamız Bandırma-Erdek ve saat yönünde Kapıdağ yarım adasının turu idi. Toplam 140 km’ye yakın bir mesafeyi 2 günde kat ettik. Okumaya devam et Kapıdağ Bisiklet Gezisi – 1. Gün

Paylaş

Istanbul – Iznik Gezisi Yol Notları 1

Sabah erken kalktım. Gece uyuyamadım heyecandan… Amacımın heyecanından.. Yeni yerler yeni insanları tanıma şansımı düşündükçe… Bisikletime atladım Bostancı deniz otobüsü iskelesine geldim. Saolsun şirketten arkadaşım ve bisiklet sevdalısı Özer ve www.engelliler.biz sitesinin moderatörü ve organizasyonun en önemli kişilerinden Gülçin sabah 5.45 te beni yolcu etmeye gelmişti…. Özer Pendiğe kadar yolcu etti beni saolsun. Yola çıktık. Pendikten kalkan Yalova Hızlı feribotunun önünde ilk lastik patladı. Okumaya devam et Istanbul – Iznik Gezisi Yol Notları 1