Etiketler: Featured

Bosna Hersek ve Saraybosna turları ile tarihe şahitlik edeceksiniz!

| Mart 21, 2017 | Yorum yapılmamış

Etnik bir ülke olan Bosna Hersek Boşnaklar, Sırplar ve Hırvatlardan oluşmaktadır. Adriyatik’te kıyı şeridi bulunan Bosna Hersek’in önemli şehirleri Saraybosna ve Mostar’dır. Akdeniz’e yakın olan ülkede Dinar Alpleri yüzünden kışlar oldukça sert geçmektedir. Hırvatça, Sırpça ve Boşnakça konuşulan dillerdir. Bosna Hersek Turları hakkında araştırma yaparken öncelikle hava durumuna dikkat etmenizi tavsiye ederiz. Bosna Hersek turu […]

Bodrum’da Huzur Bulabileceğiniz İki Nokta Mazı Köy ve Bitez

| Kasım 6, 2016 | Yorum yapılmamış

Ülkemizde tatil denildiği zaman akla ilk gelen yerlerden biri şüphesiz Bodrum’dur. Hem Bodrum’un muhteşem kıyıları ve koylarını gezip hem de huzur bulabileceğiniz bir tatil geçirebilmek için daha çok insan kalabalığından uzak beldeleri tercih etmeniz gerekir. Bu konuda hem bölgedeki otel fiyatları hem de tarihi ve kültürel değerler bakımından istediğiniz gibi bir tatil geçirmenize olanak sağlayacak […]

Dubrovnik – Hırvatistan

| Ekim 4, 2016 | 1 Yorum

Eşim 2005 yılında 10 gün boyunca Hırvatistan’ı baştan başa bisiketi ile geçmiş ve döndüğünde Dubrovnik- Hırvatistan‘ın ne kadar güzel olduğundan bahsetmişti. Gel zaman git zaman vize istemeyen Hırvatistan artık Schengen vizesi ailesine dahil oldu. Biz bu olmadan önce Karadağ’a düzenlediğimiz bir haftalık gezide sınırı geçip Dubrovnik şehrinde iki gün geçirdik. Dubrovnik şehrini dörde bölerek anlatmak […]

Atina

| Mayıs 15, 2016 | 1 Yorum

Kriz var dediler, gidip bakalım bir dedik hem yakın hem hava değişikliği. Kriz mriz yok,  millet vur patlasın çal oynasın yaşıyor, yaşam felsefeleri hedonizm üstüne kurulu. Atina’ya en son geçen yaz gitmiştik ve  şehrin güneyinde kalmıştık. Bu sefer şehrin göbeğinde ve kızımız Selma’yla beraber takılıyoruz. Tabii hayatımız ve gezilerimiz yavaşladı, biz daha çabuk yorulmaya başladık ama […]

Dünyanın En İyi Kayaklı Koşu Rotası

| Nisan 8, 2016 | Yorum yapılmamış

Dünyanın En İyi Kayaklı Koşu Rotası Yol manzaralı, kaymak biraz meşakkatli… 10- Lake Placid, New York (ABD) Birileri fazlasıyla ter dökecek! New York birçoklarına göre kış sporlarının kutsal mekanlarından biri olarak kabul görür. Şaşırdınız mı? Şaşırmayın! 1982 Kış Olimpiyatları boşuna burada düzenlenmedi. Lake Placid’deki dört ayrı “cross country” rotasının toplam uzunluğu 160 kilometreyi geçiyor. Bölgede […]

Bologna

| Ocak 4, 2016 | Yorum yapılmamış

Emilia Romagna’nın başkenti Bologna saklı kalmış bir mücevher. Mücevher diyorum, zira bizim ülkemizde halen daha çok fazla bilinmiyor.Yeme içme, Bolonez soslu makarnaları Avrupa’nın en eski üniversitesi akla ilk gelenler arasında olsa da, Bologna’nın tarihi yapıları, jazz festivali,müzeleri ve şehri sarıp sarmalayan portikoları görülmeye değer. Şehrin ana ve en büyük meydanı olan Piazza Maggiore, Bologna’nın sembolü olan […]

Güzel Şehir Selanik, Yunanistan

| Kasım 30, 2015 | 2 Yorum

Selanik, kendimizi evimizde hissttiğimiz bir şehir. Sabah erkenden uçak yolculuğu ile keşfetmek için yola koyulduk. Bu sefer tek fark yanımızda bir küçük bıcırık hanımın olması idi. Evet kızımız Selma artık bizimle beraber seyahat ediyor… Güneşli ama serin bir Selanik sabahında havalimanına indik. Selanik’teki havalimanı son derece küçük ve sade. Buradan yaklaşık 25-30 Euro gibi bir bedel ile […]

Doğu Londra Gastronomi Turu

| Eylül 6, 2015 | Yorum yapılmamış

Londra’da yaşadığımız yaklaşık dört sene boyunca sanırım iki yüzün üzerinde restorana, puba ve bara gittik. Sadece çevremizde çok sık bilinen turistik lokasyonlarda dönüp durmadık. Londra’yı çok detaylı gezdik ve sanırım keyfini bu kısa sürede en üst düzeyde çıkardık. Hiç bitmeyen enerjisi, sürekli açılan mekanları ile yemek sever bizleri çok memnun eden bir şehir olmuştur. Doğu Londra […]