Berlin Gezisi 3. Gün – Berlin Trip 3rd Day

Sabah kalktık ve her zamanki gibi kahvaltı için Einstein kafe’ye doğru yola çıktık. Bugün bit pazarı kuruluyor yani bu demekki kahvaltıdan sonra gidilicek adres belli. 🙂 Karnımız doydu, şimdi yürüme vakti.

When we got up in the morning, as usual we set off for Einstein cafe to have breakfast. As we already made our plans for the day; we would go to flea market. So after breakfast, it was time to go. Okumaya devam et Berlin Gezisi 3. Gün – Berlin Trip 3rd Day

Berlin Gezisi 2. Gün – Berlin Trip 2nd Day

Sabah erkenden yollara düştük. Klasik gene kahvaltı için Einstein kafe’ye gidiyoruz. Nefis omletler ve kremalı kahve yapıyolar. Zaten Berlin‘de kaldığımız sürece başka yerde de kahvaltı yapmıyoruz. Okumaya devam et Berlin Gezisi 2. Gün – Berlin Trip 2nd Day

Berlin Gezisi 1. Gün – Berlin Trip 1st Day

Berlin‘e ilk gidişimiz. Perşembe günü akşam saatlerinde varıyoruz. Hava soğuk malum. Konakladığımız Otel yakın,  gidip valizlerimizi bıraktıktan sonra ilk işimiz kendimizi dışarı atmak. Alexanderplatz meydanında kurulmuş olan yılbaşı panayır alanı pazarlarının içinde kayboluyoruz. Herkes bira, sosis yemekle ve sıcak şarap içmekle meşgul. İsteyenler için tatlı bir şeylerde bulmak mümkün. Okumaya devam et Berlin Gezisi 1. Gün – Berlin Trip 1st Day

Coldplay Konseri Leipzig

9 Kasım tarihinde Doğu Almanya’nın (Sadece adı kaldı, kendisi tarih oldu) ikinci büyük kenti Leipzig’de favori grubum Coldplay’i izlemeye gittim. Daha önceden bisikletle yaptığım kamp gezisinde tanışmış olduğum Alman çift İstanbul’da bana misafir olmuştu. Benim Coldplay hayranlığım üzerine beni konsere davet ettiler. Münih’te harika bir 8 gün geçirdikten sonra Citynightline treni ile 8 saat uzaklıktaki Leipzig kentine geçtim…