AdımAdım Runtalya-Bölüm 1

Evet muhteşem bir 3 gün ve ilk yarı maratonumu (21KM) bitirmenin verdiği keyif… Sizlere bu üç günü 2 bölümde özetlemeye çalışacağım ve Runtalya Oger Maratonunun Adım Adım hikayesini anlatacağım 🙂

Kalenji Koşu T-Shirt'ü ve Numaram HillSide Su Lounge HillSide Su Lobi, Tuna-Emre

Cuma günü rötarlı bir THY uçuşundan sonra gece saat 01:00 sularında HillSide Su otele vardım. Otel daha önce bağış toplayan Adım Adım oluşumu üyeleri için indirimli idi. Bunun sağlanması sırasında emeği geçenlere tekrarteşekkürler çünkü yaz sezonunda inanılmaz fiyatlara kalacağımız bu otelde inanılmaz uygun bir imkan dahilinde kaldık. Otel’i ayrı bir yazımda anlatacağım için detaylara girmiyorum. Oda arkadaşım Tuna ; Land Rover G4 Challenge yarı finalinden arkadaşım ve en genç yarı finalist idi. Land Rover G4 ekibinden toplam 11 kişi idik ve hepsi Adım Adım için koşuyorlardı. Ayrıca Macera yarışlarını düzenleyen sevgili Caner’de oğlunu pusete koyup 10Km koşusunu 118. olarak bitirdi 🙂

Runtalya Maraton Fuarı Runtalya Maraton Fuarı Runtalya Maraton Fuarı

Perşembe gününden başlamış olan mide rahatsızlığım beni cuma ve cumartesi sadece dinlenme ile geçirttiğinden otel imkanlarından Cumartesi minimum yararlandım. Ama günde 14-15 saat çalışan ben, kımıldamadan saatlerce yatmanın keyfine de varmış oldum. Önce saat 11:30 gibi servislerimize bindik ve şehir merkezindeki Maraton fuar alanına doğru yol aldık ve burada kaydımızı tamamlayıp meşhur göğüs numaramızı aldık. Bu göğüs numarası ile beraber OGER Maraton bizlere bir çanta taktim etti. Bunun içinde ilkyardım seti, havlu, harika bir T-Shirt, Ayakkabınıza takacağınız geçtiğini KM’leri kontrol eden manyetik chip ve broşürler bulunmaktaydı.

Salomon XT Wings ve Chip Runtalya Çantası ve İçeriği Enerji Yiyecek ve İçeçekleri

Daha sonra alışveriş merkezinde biraz oyalandık ve otobüslere 14:30 gibi bindik ve geri otelimize geldik. Yolda inanılmaz dalgalar ve akdenizin hırçınlaşmasını ve otoyolu taşlarla dolduruşunu izledik. Herkes birbirine havadurumunu sormaya başladı 🙂 Otobüste Hollandalı bir güvenlik görevlisi ile sohbet ettim, o da Hollanda’dan Yarı Maraton için gelmişti. Özellikle Türkiye’deki atletizm kulüpleri ve okulların dışında ilgilenenler hariç yabancıları her yerde her milletten görmek mümkün idi.

Gece Sahil Yürüyüşü Çıldır Akdeniz

Otel’de harika ( benim için yulaf , makarna ve bilimum mide düzeltici yemek içeren) yemekten sonra herkes aşağıda toplandık. Önce güzel 2-3 km’lik bir uzun sahil yürüyüşü yaptık… Serin gece’de yemeği bastırmak için gerekli idi ve harika geldi…

Heyecanı müzik ile biraz bastırdık. Fotoğraf çekindik topluca ve sabah erken kalkmak üzere vedalaştık…

“AdımAdım Runtalya-Bölüm 1” üzerine 2 yorum

1. Merhaba Emre,

Off ya burayı okuyunca sormak istediğim bir sürü şey çıktı!
    Ama sanırım biraz zaman gerekiyor bunlari biraz bölmeli.
    Haftalara, aylara, vs.

Hele ki günde 11 saat kadar çalisan bir kafaya bu soru bombardımanı hiç anormal gelmese de, yakın zamanda ormanda koşarken, ya da sahilde koşarken konuşuruz,

önce buralarda bi’top çevirmeden olmaz tabii =)